What kind of things should I begin to do?

I should begin to learn to be a independentable person.

I should begin to learn to make money by myself.

I should begin to improve my english speaking skill fastly.

I should begin to notice the detail about everything I care about.

I should begin to learn to get mature.



It's difficult for me to distribuate my time well.

I always weste time doing something that are not important.

And what I do everyday is pretending that I am a happy guy or a fool guy.

It's very pity for me to be that kind of people.




每次聽到阿爹對我的期望

不是壓力

而是感到羞愧

I am so humiliated by myself.

唉呀呀

一個轉眼間 三個禮拜就要過去了

每天大爹問我 "你覺得怎樣ㄚ? 學習的如何啊?"

我都很心虛的說 "聽力有進步啦!!"

結果阿爹就會有點錯愕的說"聽力在台灣就可以進步了啊~~"

對阿

我花了這麼筆錢來

不應該只有這樣的成效吧 = =

當然原因在自己ㄇㄟ

怪腦袋太笨記不起來 還是該怪英文單字太複雜 有夠難記 !?





應該不是這樣吧

= =

這位小姐 你搞錯了吧

根本是你真的很混吧

唉唉 根本就沉醉在美好的玩樂上面是吧(承認吧你)

人果然是好逸惡勞的品種

我尤最之也~~






反省反省 - -



arrow
arrow
    全站熱搜

    林瑞塔 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()